Šta je zvezda padalica?

Standard

U avgustu često vidimo kako preko noćnog neba preleću sjajni predmeti. Te nebeske predmete nazivamo zvezdama padalicama. Zvezde padalice su čvrsta nebeska tela koja padaju iz visina i usijaju se kad ulete u Zemljin vazdušni omotač.Padalice su, u stvari, meteori i meteoriti koji velikom brzinom uleću u Zemljinu atmosferu i tu se zagrevaju usled trenja u vazduhu. Onda postaju svetli i brzo izgore, tako da samo mali broj meteora padne na Zemlju. To su, u stvari, komadići planeta ili kometa koje su eksplodirale negde u svemiru. Meteoriti (aeroliti) su sićušni meteori i sastoje se od metala i stena. Svakoga dana priličan broj meteorita dopre do naše planete, najviše u mesecu avgustu. Srećom, oni su vrlo sitni!

6 responses »

  1. bas juce sam setao sa devojkom i ugledam na nebu tu takozvanu zvezdu padalicu i odusevim se jer navodno donosi srecu ili sta vec i bio sam jako odusevljen jer realno nevidjam svaki dan zvezdu padalicu🙂 e sad mene interesuje zasto je nikada ne vidim odakle dolazi tj kad god je ugledam to traje sekund i onda sagori kao vatromet kapiram da je sagorelo i pretvorilo se u prah🙂 ali imao sam utisak da je stiglo na nekih 20etak metara iznad mene i sagorelo puffff nestade😦

  2. Sinoc (14.01.2013.) je bilo vedro i razmisljala sam sta su zvezde i sta su zvezde padalice. Odlucila sam da malo procackam na internetu i nasla ovaj sajt.! Od danas mislim da je ovo najbolji sajt na svetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. sinoc sam bila sa mojom majku napole sa internet i nesto sam video gore kako sjaji i hoda i kazem jeli to zvezda padalica ili mi se cini i ustao kazem majci vidi sta sjaji ona nije videla i ja usla unutra kazem baki i sestri oni ne veriju ija idem napole i gledam dali je tu i nestao😐

Ostavite odgovor

