Zašto ljudi puše?

Standard

Mnogi ljudi i žene puše cigarete zato što su navikli na to. Možda su nekad davno počeli da puše iz radoznalosti, pa im se svidelo, a potom su stekli naviku da puše. Umereno pušenje i nije veliko zlo, ali mnogo duvana veoma je opasno po zdravlje. Dok Kolumbo nije pronašao Ameriku, ljudi na našem kontinentu nisu znali za duvan. To je bilo u XV veku. Međutim, Evropljanima se toliko dopalo pušenje duvanskog lista koji je Kolumbo doneo iz Amerike, da se ta „moda“ ubrzo raširila i mnogima postala navika. Ta navika nije dobra. Duvan sadrži biljni otrov (alkaloid) koji se naziva nikotin. Nikotin šteti plućima, želudcu, srcu i drugim organima. Mnogi lekari čak smatraju da preterano pušenje izaziva opasnu bolest rak. Zato, ako već neko puši, treba da puši umereno.

◈ Ja lično, ne mogu da podnesem cigarete, jer čim osetim dim cigare dobijem glavobolju.:/

3 responses »

  1. jeste stetan , ali ja bez duvana ne mogu. stres juri , radi i onda zapalis nekoliko dubokih dimova i sve ti lepo. ja ispusim 10,12 na dan. pusim laki strajk od 16, sada mi je 22. ta cigara mi je sve bez nje se ne moze.

    • Mislim da je to sve u vašoj podsvesti, vi mislite da ne možete. Čovek ako ima dovoljno jak karakter može da ostavi bilo šta. Ne kažem da je lako, ali uz mnogo volje i želje sve je moguće. A da jeste štetan, jeste.

  2. pusim da smirim zivce. nervoza me pojede. jedno vreme sam samo jela i jela. onda sam se okrenula duvanu . zivci ko struna zategnuti, pa purnjam da se smirim. popusim kutiju na dan . ma volim da purnjam, samo vucem da se ne ugasi.

Ostavite odgovor

