Zašto se opredeliti za nesreću?

Standard

Mnogi se opredeljuju za nesreću jer nisu u stanju da se oslobode sledećih ideja: „Danas je moj crni dan, ništa mi ne polazi za rukom“, Neće mi poći za rukom da to učinim“, Svi su protiv mene“, Posao mi loše ide i biće sve gore“, „Uvek stižem prekasno“, Svi mogu osim mene“, itd. Ako sa takvim mentalnim stavom otpočinjete svako svoje jutro, privući ćete na sebe sve navedene nedaće i bićete vrlo, vrlo nesrećni.

Počnite da shvatate kako svet u kome živite uglavnom zavisi od onoga što se dešava u vašem umu. Marko Aurelije, veliki rimski filozof i mudrac, jedno je rekao, „Život svakoga od nas je ono što naše misli od njega načine“. Vodeći američki filozof, Emerson, je napisao, „Čovek je ono što tokom dana misli“. Dakle, misli koje obično zadržavate u svome umu teže da se materijalizuju kao fizičke pojave.

Postarajte se da vas ne obuzimaju negativne misli, mirenje sa sudbinom ili potištenost. Podsećajte sami sebe da ne možete doživeti ništa izvan sopstenog uma.

2 responses »

  1. Postarajte se da vas ne obuzimaju negativne misli, mirenje sa sudbinom ili potištenost. Podsećajte sami sebe da ne možete doživeti ništa izvan sopstenog uma.

    Dopada mi se ova misao,jedino je problem ako u jednom imate niz loših događanja.

Ostavite odgovor

