Poslovna lekcija 1

Standard

Otišli su na ručak prodavac, službenica i direktor i na stolu u restoranu nađoše staru uljanu lampu. Protrljaše je, a iz lampe izađe duh u oblačku dima i reče:

-Obično ispunjavam tri želje, ali ću svakom od vas troje ispuniti po jednu.

-Prvo meni-reče službenica-želim da budem na Karibima, da vozim gliser i da me ne interesuje ništa na svetu. Puf! I ona nestade.

Prodavac, u čudu, reče: Ja sam sledeći! Ja sam sledeći! Želim da sam na Tahitiju, da ležim na plaži sa mojom ličnom maserkom i da zauvek budem okružen pinakoladom i ljubavlju svog života. Puf! I on nestade.

-Ti si na redu-reče duh direktoru. A on reče:

-Želim da se ovo dvoje posle ručka vrate u kancelariju.

Naravoučenije: Uvek pustite šefa da govori prvi. 

◈ Hahahaah, strava.  . .:DDD

Ostavite odgovor

