Da li crna maca u kući donosi sreću ili nesreću?

Standard

…izveo sam sledeći ogled ne bih li odgovorio na ovo pitanje… pustio sam da mi jedna crna maca pređe put na ulici i nekoliko minuta kasnije sam upao u otvoreni šaht. Potom sam istu crnu macu uveo u svoju kuću i namamio je da mi opet pređe put. Ovaj put nisam upao u šaht, što može značiti dve stvari: crne mace u kućama donose sreću, a druga stvar-u mojoj kući nema šahova po podu. Legenda po kojoj crne mace donose nesreću ako ti pređu put je više stvar sugestije. Na primer, ako ti neka crna mačkica pređe put, ti ćeš sebe ubediti da sada mora da ti se desi nešto loše. I pošto se kad-tad svima nama dogodi nešto neočekivano, onda optužimo crnu macu za to. Krajnje neopravdano. A da pokušamo sve da posmatramo iz ugla crne mace-ona je videla kako joj ti prelaziš put i možda pomislila: „Iju, čovek mi je prešao put, sad će rep početi da mi se linja…“ Jedan naš književnik se svojevremeno baš zapitao „šta o tome misli crna maca“ i pomogao nam da dođemo do odgovora na ovo pitanje-crna maca ne donosi ni sreću ni nesreću. Povremeno ona samo donosi mačiće!

Ostavite odgovor

