Mirisi utiču na raspoloženje i mišljenje

Standard

Lavanda

Miris lavande smanjuje nivo stresa i poboljšava koncentraciju. Japanski naučnici tvrde da nekoliko udaha mirisa lavande tokom radnog dana podiže nivo energije i koncentracije.

Pomorandža

Miris ovog citrusa značajno redukuje anksioznost i poboljšava raspoloženje .

Slatki mirisi

Udisanje slathih aroma povećava prag tolerancije na bol. Naučnici veruju da ove vrste mirisa utiču na produkciju endorfina (hormon koji deluje kao analgetik).

Drvenaste note

Osobe koje koriste parfeme sa drvenastim mirisnim sastojcima, kao što su kedar i bor, osećaju se opuštenije, bezbrižnije i manje depresivno.

Ruža

Udisanje mirisa ružinog ulja može da snizi nivo adrenlina za 30%, što ujedno snižava i nivo stresa. Pojedina istraživanja ukazuju na to da miris ruže može da osveži memoriju.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s